Правна гаранция и съответствие

Какво е правна гаранция?

Като потребител имате право на правна гаранция. Това означава, че нашите цифрови услуги и продукти отговарят на договора и разумните очаквания на нашите потребители. Ако има проблем с някоя от нашите услуги или продукти, имате право на подходящо решение, като например ремонт, замяна или, ако е необходимо, възстановяване на средствата.


Съответствие на цифровите услуги и продукти

Нашите цифрови услуги и продукти се разработват и предоставят внимателно, за да отговарят на най-високите стандарти за качество и използваемост. Съответствието означава, че нашите продукти и услуги:


Отговарят на предоставеното от нас описание.

Функционират в съответсвие с разумните очаквания, като се вземе предвид естеството на услугата или продукта.

Подходящи са за употребата, която имаме предвид или която обикновено може да се очаква от такъв продукт или услуга.


Какво трябва да направите в случай на дефект?

Ако откриете дефект в някоя от нашите цифрови услуги или продукти, ви молим да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти възможно най-бързо. Ще направим всичко възможно, за да решим проблема правилно и своевременно. Законният гаранционен срок започва да тече от момента на предоставяне на услугата или доставката на продукта и остава в сила през целия период на абонамента.


Изключения и условия

Правната гаранция не се прилага, ако проблемът е резултат от неправилна употреба, небрежност или промени, направени без нашето одобрение. Препоръчваме ви да прочетете внимателно конкретните условия за използване на нашите услуги и продукти, за да сте напълно наясно с вашите права и задължения.


Как можете да се свържете с нас?

Ако имате въпроси относно правната гаранция или се нуждаете от помощ, можете да се свържете с нас тук.

Още ли се нуждаеш от помощ? Свържи се с нас Свържи се с нас